helenem.blogg.se

Tappat räkningen på dagarna

Publicerad 2013-01-10 23:45:00 i Allmänt,

Tror det är dag fem men är inte säker haha :p Har inte uppdaterat då det inte finns så mycket intressant att berätta förutom att min morbrors fru födde en liten flicka den 9de. Var på sjukhuset hela dan och väntade... annars har jag bara vilat efter det. Glömde ju min väska så hade inte mina mediciner men dom säljs tydligen här också och dessutom receptfritt så blir ganska trött av dom också eftersom att jag inte tagit dom på flera dagar och jag slarvade lite dom sista dagarna i Sverige... Imorn ska vi till min andra moster några dagar som bor en bit ifrån min mormors lägenhet. Tror det blir skönt för min morbrors fru också för Arda har blivit skit jobbig sen vi kom hit! Min moster som vi ska till imorn bor hyfsat nära min mammas svärmor och Mehmets ex och son så vi har planerat att möta dom när vi är där så dom får träffa Arda. Är ganska nyfiken på Mehmets ex så undrar hur det kommer vara :p har aldrig sett henne tidigare. Hans mamma däremot ser jag inte fram emot att träffa. Riktig häxa!! Har inte hittat laddare till min data så skriver fortfarande från min mammas iphone men har lagt till några bilder på insta och tänkte att jag kan fortsätta lägga upp bilder där då det ändå är lättare. HelenMErtik heter jag där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela