helenem.blogg.se

Regnigt i Izmir

Publicerad 2013-01-11 17:47:00 i Allmänt,

Idag har det regnat hela dan och det regnar fortfarande just nu när jag skriver. Skönt för då betyder det att det kommer bli varmare dagarna som kommer.
Eftersom att det regnar så har vi bara varit hemma idag också men jag klagar inte för det är skönt! Känns verkligen som att jag laddar upp ordentligt för 2013 :P

Idag kom det två kvinnor, en som jobbar på min morbrors salong och en av deras kunder, för att hälsa på och gratta för bebisen. Men glömde tyvärr att ta bilder. Annars har vi bara varit ensamma och har virkat en hel del :)

Skulle till min moster idag senare på kvällen men det kanske inte blir av, kanske drar dit imorn istället. Får se hur vi gör... Hoppas det finns trådlöst internet där för annars kommer jag bli uttråkad!

Aja, har inget speciellt att berätta idag heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela