helenem.blogg.se

Dag 2

Publicerad 2013-01-08 00:22:00 i Allmänt,

Skriver från min mammas iphone just nu. Min dator har dött och eftersom att jag glömde min väska så har jag heller ingen laddare. Uppdaterar med bilder när jag hittat en laddare som passar min dator för av någon anledning kan jag inte infoga bilder via telefonen... I år är det kallare än när jag var här förra gången på vintern, men jag ska inte klaga för det är ändå bättre än Sverige :) Idag har vi varit ute hela dan. Köpte en ny barnvagn till Arda, åt ute med en av mina mostrar och kollade runt lite. Var och såg min morbrors hus också som han bygger om. Kommer bli så jävla fint!! Tre våningar och en "källare". Till "källaren" och första våningen är det en ingång och dom två övre våningarna har en egen ingång. "Källaren" och första våningen kommer vara frisör salongen, "källaren" för vaxning och kvinnor med sjal. Andra och tredje våningen är där dom kommer bo. Längst upp är det en fet terass med värsta utsikten som han kommer glasa in och göra typ ett tak som man kan öppna och stänga. Där kommer vi säkert vara mycket på somrarna! Iaf... När vi kom hem var alla helt döda förutom Arda så klart som hade suttit i barnvagnen hela dan. Har tyvärr inte gjort så mycket mer förutom att softa med familjen. Imorn kanske jag och min mamma ska till köpcentret men det är inte säkert då det tydligen kommer vara väldigt kallt imorn. Får se vad vi annars hittar på... Som sagt, uppdaterar med bilder när jag fått igång datorn igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela