helenem.blogg.se

4 dagar kvar

Publicerad 2013-01-17 00:05:25 i Allmänt,

Åkte från min ena moster till en annan igår på morgonen och var där till typ 12 natten, kom sedan tillbaka till min mormors lägenhet. Så jävla skönt för även om jag känner mig bekväm hos mina mostrar så är det ändå skönare och annorlunda här...

Åkte och bytte Ardas barnvagn idag med min mamma. Var i affären i typ 2 och en halvtimme haha köpte en hel del till Arda därifrån också. Skulle egentligen gå runt i köpcentret också men vi båda hade händerna fulla så vi åkte hem istället vilket var smart för sen när vi kom hem började det ösregna.

Imorn ska jag till min morbrors salong och klippa mig. Äntligen! Vill till köpcentret efter för har inte varit där men får se hur det blir med det...

Det är så jävla skönt att bara lata, vila och inte göra något men har märkt att jag de senaste kvällarna börjar bli rastlös :P

4 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela